Ook buitenschoolse opvang bij Scouting De Lier

18 mei 2020 | Update: n.v.t.

Na de zomervakantie van 2020 opent BSO KwestKids De Lier een nieuwe opvanglocatie bij Scouting De Lier. Dit betekent voor nog meer kinderen verwonderen, ontdekken en ervaren bij Kwest. BSO KwestKids De Lier en Scouting De Lier kijken uit naar een mooie samenwerking. We hebben dan ook samen besloten om, ondanks de corona-maatregelen, de realisatie van deze nieuwe locatie voort te zetten.

We vinden fijn dat we op deze unieke locatie in De Lier buitenschoolse opvang kunnen gaan aanbieden. De ruimte in en rond het gebouw leent zich uitstekend voor alle bouwstenen van ons cultuurprogramma, in het bijzonder voor de activiteiten van het natuurpad.

Onze nieuwe locatie wordt een fietslocatie, dit betekent dat de kinderen zelfstandig vanuit school naar de BSO gaan fietsen. De jongste kinderen kunnen eventueel met een pedagogisch medewerker meefietsen, vanaf 9 jaar kunnen zij dit zelf.

We starten maandag 31 augustus 2020 met een groep voor kinderen van 8 jaar en ouder. Door de waterrijke omgeving is het hebben van een zwemdiploma een vereiste. Vooralsnog gaan we naschoolse opvang aanbieden op maandag, dinsdag en donderdag. Op woensdag bieden wij voor kinderen van locatie Scouting en locatie Prins Maurits opvang bij locatie Koningin Juliana.

Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de locatieverantwoordelijke van BSO KwestKids De Lier Yvette vd Bos; yvettevdbos@stichtingkwest.nl | 06 10060144 of met onze plaatsingscollega Danielle van Staalduinen; plaatsingen@stichtingkwest.nl.