BSO KwestKids Honselersdijk

Welkom bij KwestFactory BSO

Op het fornuis pruttelt een zelfgemaakt soepje, in het atelier zitten de handen onder het gips, vanaf de werkbank hoor je gehamer, in de gymzaal vliegen de ballen om je oren en buiten bouwen we een fort. De workshops zijn in volle gang. Weer een heerlijke middag in onze Factory.

Onze buitenschoolse opvang

Wat ooit een bouwmarkt was is nu een heuse BSO Factory geworden met verschillende ruimtes voor groot en klein. Het is een locatie met vele mogelijkheden. De eerste groep is voor kinderen van 4 t/m 6,5 jaar. Zij beschikken over een knusse groep, waar zij zich thuis voelen. Voor de tweede groep, kinderen van 6 jaar en ouder, is er een uitdagende ruimte met diverse themahoeken. In de grote open keuken, het atelier, de techniekhoek en de flexhoek worden op verschillende dagen workshops aangeboden. Ook is er een ruimte gecreëerd om gewoon te kunnen spelen en lekker bij te komen na een schooldag. Voor de 8+ kinderen is er een woonkamer waar aan de grote tafel een spelletje gespeeld kan worden, huiswerk worden gemaakt of gewoon op de bank chillen met vrienden.

De gymzaal van school wordt ook regelmatig bezocht om de kinderen goed te laten spelen en bewegen. Ook van het grote speelplein van het 't Startblok genieten wij met volle teugen.

BSO KwestKids - Honselersdijk

Adres Dijkstraat 45, 2675 AV Honselersdijk