Over kwest

Over stichting Kwest

Opvang in de breedste zin van het woord, want Kwest biedt dagopvang, peuteropvang, gastouderopvang, buitenschoolse opvang en tussenschoolse opvang. Stichting Kwest staat voor vertrouwde kinderopvang in gemeente Westland. En voor plezier en kwaliteit in kinderopvang. Bij Kwest staan kinderen, hun ouders/verzorgers en de opvang van kinderen centraal. In diverse dorpskernen verzorgen wij de verschillende vormen van opvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Met het gastouderbureau bieden wij tevens kleinschalige en flexibele opvang in heel gemeente Westland. Met diverse locaties voor kinderopvang is er altijd wel een geschikte opvang bij u in de buurt.

Veilig en vertrouwd

Onze opvang is kleinschalig, in een huiselijke omgeving en met gediplomeerde pedagogisch medewerkers. We vinden het belangrijk dat kinderen zich bij ons thuis voelen en bieden ze een veilige, vertrouwde speelomgeving. We streven altijd naar zoveel mogelijk bekende gezichten op de groep, zodat dat voor u en uw kind vertrouwd is.
Wij bieden méér dan alleen deskundige verzorging, hygiëne en veiligheid. Onze medewerkers zijn goed opgeleid, worden voortdurend geschoold en werken met speciale programma's die de ontwikkeling van uw kind stimuleren. Kinderen vinden het leuk om nieuwe vaardigheden onder de knie te krijgen. Bij stichting Kwest krijgen kinderen de ruimte om hun enthousiasme en leergierigheid te ontplooien.

Elkaar helpen en plezier maken

Wij stimuleren de kinderen elkaar te helpen, samen te werken en te delen. Ook leren ze zelfstandig keuzes te maken, conflicten op te lossen en rekening te houden met anderen.
En misschien wel het allerbelangrijkste: er wordt veel plezier gemaakt! Want voor de kinderen moet opvang vooral leuk zijn.

Kamer van Koophandel

Stichting Kwest is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel (KvK) onder nummer 2725.62.03