Start peuteropvang KwestKoters bij Montessori

11 januari 2020 | Update: n.v.t.

De eerste week zit er alweer op! Na een warm welkom met een mooie bos bloemen van Montessorischool Naaldwijk en BSO KwestKids gingen de deuren van Peuteropvang KwestKoters voor het eerst open.

Zowel ouders en kinderen kwamen enthousiast binnen. Het lokaal ziet er mooi uit, er zijn nieuwe materialen en meubels aangeschaft en kinderen keken hun ogen uit. Een nieuwe omgeving, kennis maken met de pedagogisch medewerker, uitdagend spelmateriaal ontdekken en vol bewondering kijken naar de grotere basisschoolkinderen die op het plein spelen. Geweldig om te zien hoe onze peuters en de kinderen van de school genieten van het samen zijn en elkaar helpen met "vallen en opstaan".

De eerste periode staat in het teken van kennis maken, met elkaar en onze nieuwe locatie. Binnenkort verwelkomen we ook Puk en gaan we, net als op onze andere locaties, aan de slag met het Uk en Puk programma. Ook de Montessori materialen zullen we veel gebruiken, want zowel de pedagogisch medewerkers als de leraren van de school kijken uit naar een mooie samenwerking. Er worden al enthousiast ideeën met elkaar uitgewisseld.

Wij hebben er zin in. Op naar een mooie samenwerking!