Welkom bij stichting Kwest

Wij tellen af… Nog heel even en dan lanceren we een nieuwe website!

De nieuwe website is helemaal up to date en bevat informatie over de nieuwe locatie BSO KwestKids, Scouting en andere wijzigingen (o.a. openingstijden peuteropvang en basisonderwijs) die per 31 augustus ingaan. Kunt u de benodigde info niet op onze huidige website vinden? Neem dan contact op met de locatieverantwoordelijke.

Opvang voor uw kind, midden in Westland

Zoekt u opvang in de plaats waar u woont of werkt? Kwest biedt gastouderopvang, dagopvang, peuteropvang of buitenschoolse opvang in Naaldwijk, Honselersdijk, Wateringen, De Lier en Maasdijk. Kijk bij locaties voor meer informatie over de verschillende kindercentra en BSO's in uw dorpskern.

Ontdek wat Kwest voor u en uw kind kan betekenen

Heeft u onze locaties al bezocht? De locatieverantwoordelijken vertellen u graag meer over hun kindercentrum of BSO, u bent van harte welkom voor een rondleiding.

Om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen met uw opvangverzoek, kunt u zich inschrijven via onze website of uw ouderportaal

Kom jij werken bij Kwest?!

He Kanjer, heb je onze vacatures al bekeken? Wij zoeken collega's, durf jij de uitdaging aan?