BSO KwestKids Naaldwijk

Welkom bij BSO KwestKids Naaldwijk

Wat staat er vandaag op het programma? Staat de klei al klaar, gaan we proefjes doen of maken we muziek? Ik mag kiezen, doe ik mee of ga ik lekker buiten spelen. Waar heb ik vandaag zin in?

Onze BSO

De buitenschoolse opvang in Naaldwijk heeft verschillende locaties. Alle groepen bieden uitdagende activiteiten aan. En iedere vakantie zorgen we ervoor dat het een feest wordt, met soms een uitstapje naar bijvoorbeeld bos, strand of een leuk museum.

√  Druivenstraat
√  Olympus
√  Schiereiland
√  Montessori
√  Regenboog
√  Rehoboth
Joannes

Onze locatie; Druivenstraat

De trap in het halletje van DoReMi leid je naar twee ruime BSO-groepen. De kinderen zijn vrij om te spelen, maar hebben hebben wel een eigen stamgroep. Je fantasie de kost geven in het atelier of swingen op het podium. De groepen bieden mogelijkheden genoeg.

Het pand staat middenin een woonwijk en is rustig gelegen. De jongste kinderen gaan buiten graag op ontdekkingsreis in de tuin, oudere kinderen vinden het geweldig om in de speeltuin naast het gebouw te spelen.

Onze locatie; Olympus

Een unieke locatie in het sportpark van Naaldwijk. In het Atletiek gebouw, met een echt Westlandse uitstraling, heeft de BSO een eigen plek gecreëerd. Via de stoere woonkeuken ga je met de trap naar de uitdagende groepsruimte waar aan de grote tafels een spelletje gespeeld kan worden of lekker geluierd in de super boomhut.
Kinderen kunnen buiten bewegen en sporten op het veld van Olympus '70. Er kan gebruik gemaakt worden van de hardloopbaan, doelen, binnenbaan en met begeleide activiteiten van de verspringbak.

Onze locatie; Regenboog

Midden in basisschool de Regenboog in het Pijletuinenpark zit een knusse BSO-groep. Onder schooltijd een handvaardigheidlokaal, na school omgetoverd tot BSO-groep. Een rollenspel in de huishoek, ontdekken met de Smartmax of lekker bewegen in de gymzaal. Er is meer dan genoeg te doen.
Naast de BSO ligt een prachtig park waar de kinderen kunnen klimmen en klauteren, voetballen en skaten. Ook kunnen we een bezoekje brengen aan kinderboerderij 'Skip', waar we lekker van de dieren mogen genieten.

Onze locatie; Montessori

In de montessorischool, direct aan het plein, hebben wij een mooi lokaal tot onze beschikking. In het vrolijke lokaal zit een bouwhoek, een tv-hoek, een computerhoek en een tafel voor de grote en de kleintjes. Af en toe kunnen we gebruik maken van de speelzaal, wat voor de kinderen heerlijk is.

Met sporthal De Pijl aan de overkant, een voetbalveldje naast de deur en een kinderboerderij om de hoek is ook dit een unieke locatie waar meer dan genoeg te doen is.

Onze locatie; Schiereiland

Een stoere groep met een industieel tintje. Daar kun je thuis komen. Even wat drinken aan de picknicktafel, een showtje geven op het podium, chillen op de zolder of kletsen op de binnenschommel. Bij de NewKids kan het allemaal.

De 'buren' zorgen voor extra gezelligheid. Samen met de ouderen woon Careijn Woerdblok organiseren we allerlei leuke activiteiten waar de BSO ook aan kan deelnemen.

Onze locatie; Joannes

Onze locatie; Rehoboth

BSO KwestKids - Naaldwijk

Adres Druivenstraat 30, 2671 SK Naaldwijk
E-Mail kwestkidsnaaldwijk@stichtingkwest.nl
Telefoon 0174 820957
Verantwoordelijke  • Maaike Willemsen | 06 10021780 (locaties Olympus, Druivenstraat, Schiereiland, Regenboog, Montessori, Rehoboth en Joannes)
• Zella Sprong | 06 10075276 (locatie De Diamant)

Locatie Olympus

donderdag 7.30 uur - 18.00 uur
vrijdag 7.30 uur - 18.00 uur

Schoolvrije dagen

Locaties zonder VSO-aanbod op de betreffende dag
maandag 8.00 uur - eindtijd school
dinsdag 8.00 uur - eindtijd school
woensdag 8.00 uur - eindtijd school
donderdag 8.00 uur - eindtijd school
vrijdag 8.00 uur - eindtijd school
.
Locaties met VSO-aanbod op de betreffende dag
maandag 8.30 uur - eindtijd school
dinsdag 8.30 uur - eindtijd school
woensdag 8.30 uur - eindtijd school
donderdag  8.30 uur - eindtijd school
vrijdag 8.30 uur - eindtijd school

Afhankelijk van het aantal opvangaanvragen kunnen de openingsdagen per locatie afwijken van het overzicht hierboven.

In het weekend en op feestdagen is de BSO gesloten.

Indien u een halve dag vakantieopvang afneemt, kunt u uw kind tot 12.45 uur ophalen van vanaf 12.45 uur brengen.