BSO KwestKids De Lier

Welkom bij BSO KwestKids De Lier

Als een echte wetenschapper experimenteren in het ontdeklab of als kok in de dop snijden, roeren en proeven in de kookstudio. Wat gaan we vanmiddag ervaren en beleven? Samen groeien en genieten bij de BSO.

Onze buitenschoolse opvang

Vanaf 1 november 2017 heeft BSO KwestKids De Lier twee locaties. Locatie Koningin Juliana en locatie Prins Maurits. Beide locaties bieden opvang aan kinderen van 4 tot 12 jaar. Onze cultuurcommussie zorgt op schooldagen voor uitdagende activiteiten. Kinderen mogen iedere dag weer verwonderen, ontdekken en ervaren. In de vakantie bieden wij een apart programma. Alvast kennismaken met de activiteiten van KwestKids? Volg ons op social media en bekijk onzeactiviteitenpagina's op deze site.

Onze locatie; Koningin Juliana

Even tot rust komen in onze gezellige ruimte in de school, kletsen met de pedagogisch medewerkers of samen huiswerk maken. Een paar kinderen gaan er lekker op uit met de Stint. Op bezoek bij Hoeve Bouwlust of de natuur in bij Het Kraaiennest. Voor de volgende keer staat er weer een gave clinic op het programma, Lego... We do! Iedere keer weer genoeg te doen bij BSO Koningin Juliana.

Onze locatie; Prins Maurits

Aan de rand van het prachtige park in de De Lier komt een nieuwe BSO groep. Het wordt een unieke locatie waar buiten meer dan genoeg te beleven valt! We starten onze nieuwe locatie met kinderen van de Prins Mauritsschool. Ook vanaf de andere scholen kan er worden ingeschreven, maar wij kunnen deze ouders nog geen opvang bij Kwest aanbieden. Wel vinden wij het fijn om te weten wat de opvangwensen zijn, zodat we kunnen onderzoeken of er mogelijkheden zijn en waar kansen liggen. Tot die tijd worden kinderen van andere scholen op een extra wachtlijst geplaatst.

BSO KwestKids - De Lier

Adres Druivenstraat 30, 2671 SK Naaldwijk