Straks ook buitenschoolse opvang bij basisschool Het Kompas

Wij zijn blij te kunnen melden dat wij na de zomervakantie ook buitenschoolse opvang bij Het Kompas gaan bieden. Dit betekend voor nog meer kinderen verwonderen, ontdekken en ervaren bij Kwest.

BSO KwestKids Maasdijk en basisschool Het Kompas kijken uit naar een fijne samenwerking. We gaan in school twee mooie ruimtes creëren waar onderwijs en opvang beide gebruik van gaan maken. Ook bij Het Kompas mogen we natuurlijk gebruik maken van het speellokaal en de keuken voor onze 'sport en spel academy' en 'kookstudio'.

We starten 2 september 2019 met twee groepen voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Vanaf 1 juni is het mogelijk om via de website en het ouderportaal in te schrijven voor deze nieuwe locatie en/of uw opvang uit te breiden.

Vooralsnog gaan we naschoolse opvang aanbieden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Op woensdag bieden wij voor kinderen van Aventurijn en Het Kompas opvang bij Aventurijn. Locatie Aventurijn en Het Kompas zullen elkaar daarnaast ook voor het activiteitenaanbod regelmatig opzoeken.

Wij zijn ontzettend blij dat wij op deze manier nóg meer kinderen opvang kunnen bieden.

Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de locatieverantwoordelijke van BSO KwestKids Maasdijk Coleta Mesman; coletamesman@stichtingkwest.nl | 0174 517614  of met onze plaatsingscollega Carla de Jager; plaatsingen@stichtingkwest.nl | 0174 820 952.