Nieuwe directeur Kwest

Per 1 april 2019 krijgt Kwest een nieuwe directeur; Irene Bui. Irene volgt Liesbeth Koornneef op, die sinds 1 februari directeur-bestuurder is bij Vitis Welzijn.

De nieuwe directeur van stichting Kwest is geboren en getogen in Westland en heeft veel ervaring in de kinderopvang. Irene start 1 april bij stichting Kwest, nu is zij nog werkzaam als regiomanager bij Norlandia Kinderopvang in Voorschoten.

Het bestuur en MT van stichting Kwest verwelkomen de nieuwe directeur. Mirjam van Lint, namens MT; “We hebben in Irene een directeur gevonden die bij Kwest past. Een verbinder die samen met collega’s en samenwerkingspartners gaat ‘verwonderen, ontdekken en ervaren’, samen sterk”.

Irene Bui heeft zin in haar nieuwe functie; “Verbinding  is voor mij het sleutelwoord, verbinding tussen iedereen die betrokken is bij stichting Kwest. Met elkaar zorgen dat kinderen zich kunnen ontwikkelen en meedoen in de maatschappij. Ik wil verder bouwen en zorgen dat Kwest de mooie organisatie blijft, waar iedereen welkom is en de kans krijgt om te ontwikkelen.”

Wij kijken uit naar een fijne samenwerking met Irene. Welkom!