Jong en oud samen

Normaal gesproken gaan de kinderen van de buitenschoolse opvang van de Koningin Julianaschool een keer per maand op visite bij de opa's en oma's van de Triangel in De Lier. Maar vandaag in de vakantie was het een keertje andersom. De ouderen kwamen even kijken bij de kinderen.

Voor de meeste was het al weer een hele tijd geleden dat zij in een basisschool geweest waren. Tijdens de koffie kwamen dan ook direct heel veel mooie verhalen los over vroeger en hoe het was toen zij naar school gingen. De dames vonden het heel interessant om een rondleiding te krijgen door een bijna lege school. Ook de gymzaal en het groene schoolplein werden met veel bewondering bekeken, maar natuurlijk ging de meeste aandacht naar de kinderen die allemaal hun best deden om te laten zien hoe leuk het is bij de buitenschoolse opvang. Femke heeft zelfs een bal overgegooid met één van de dames die al 94 jaar is. En dat ging nog heel goed.

Persbericht geschreven door Pauline Verhagen - LUSH Events & Communicatie