Noodopvang i.v.m. Corona

Zoals u heeft kunnen lezen zijn onze opvanglocaties sinds 16 maart 2020 gesloten. Wij bieden alleen opvang aan ouders die werkzaam zijn in een cruciaal beroep en geen andere opvangmogelijkheden hebben.

Noodopvang nodig?

Mocht u gebruik maken willen maken van opvang, werkt u in een cruciaal beroep én heeft u de komende tijd echt geen andere opvang? Neem dan via mail contact op met de locatieverantwoordelijke van uw opvanglocatie.

Ook ouders die geen klant zijn bij stichting Kwest, bieden we noodopvang aan. U kunt zich aanmelden door dit formulier naar info@stichtingkwest.nl te mailen. Wij laten binnen 12 uur weten of de opvang door kan gaan.

Heeft u buiten onze reguliere openingstijden noodopvang nodig? Mail dan ook naar info@stichtingkwest.nl, wij kijken dan samen met de andere Westlandse kinderopvangorganisaties of we iets voor u kunnen betekenen.

Noodopvang afmelden

Als u de noodopvang toch niet nodig heeft, bijvoorbeeld omdat uw kind verkouden is, verzoeken wij u af te melden door een mail te sturen naar de locatieverantwoordelijke van de betreffende noodopvanglocatie. Door sluiting van groepen worden de berichten op de groepstoestellen niet gelezen.

Kosten

De ouders die hun kind(eren) vanwege de Coronacrisis tijdelijk niet naar de kinderopvang of bso kunnen brengen, maar wel de rekening hebben betaald, krijgen hun geld terug. Dat geldt ook voor ouders die nu aan het werk zijn en cruciaal werk verrichten. Aan gebruik van de noodopvang voor kinderen van mensen in cruciale beroepen zijn geen kosten verbonden.

Meer informatie

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de Q&A noodopvang van de Rijksoverheid. Op onderstaande poster is de informatie m.b.t. noodopvang in kaart gebracht.